Οδηγίες επιστροφής
Ο καταναλωτής μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης 14 ημέρες από την παραλαβή της παραγγελίας του και να ζητήσει επιστροφή χρημάτων και όχι απαραίτητα νέα παραγγελία, χωρίς να αιτιολογήσει την επιστροφή. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε παρακάτω:
https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm
Ο έμπορος οφείλει να επιστρέψει τα χρήματα εντός 14 ημερών από την παραλαβή της αίτησης ακύρωσης. Ωστόσο, μπορεί να καθυστερήσει να επιστρέψει τα χρήματα εάν δεν λάβει τα προϊόντα ή απόδειξη για την επιστροφή τους.
Στα χρήματα που θα επιστραφούν πρέπει να περιλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής που πληρώθηκαν από τον καταναλωτή για την αγορά.
Οι τρεις τύποι της επιστροφής είναι:
Αλλαγή μεγέθους
Τα προϊόντα μπορούν να ανταλλάσσονται μόνο όταν ένα διαφορετικό μέγεθος ή ένα διαφορετικό χρώμα από τον ίδιο κωδικό προϊόντος είναι διαθέσιμο.
Πίστωση του λογαριασμού σας
Μόλις ολοκληρωθεί η επεξεργασία της επιστροφής,το ποσό πιστώνεται στο λογαριασμό πελάτη στο www.shoesworld.gr.
Η πίστωση: (α). Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την επόμενη αγορά σας στο www.shoesworld.gr. (β). Μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο μία φορά σε μια μελλοντική παραγγελία εντός ενός μηνός από την επιστροφή. (γ). Δεν είναι σωρευτική με άλλες πιστώσεις του καταστήματος. Πρέπει να χρησιμοποιηθεί στο σύνολό της σε μια αγορά που είναι είτε ίση ή μεγαλύτερη από την αξία της.
Όροι και Προϋποθέσεις
Η ετικέτα ασφαλείας θα πρέπει να είναι ακόμα άθικτη και κολλημένη στα προϊόντα. Τα προϊόντα δεν πρέπει να έχουν φορεθεί, πλυθεί ή τροποποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο, και δεν πρέπει να παρουσιάζουν σημάδια χρήσης. Οι σόλες υποδημάτων πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση και να μην έχουν κανένα σημάδι. Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν με όλες τις αρχικές ετικέτες, συσκευασίες και άλλα εξαρτήματα (σακούλες, κρεμάστρες, θήκες κλπ) που παρελήφθησαν. Παπούτσια και άλλα αξεσουάρ θα πρέπει να επιστραφούν με τα αρχικά κουτιά τους, τα οποία δεν πρέπει να καταστραφούν ή να τροποποιηθούν ή να χρησιμοποιηθούν ως εξωτερικό κιβώτιο για την αποστολή. Τα προιόντα πρέπει να είναι συσκευασμένα στη συσκευασία που παρελήφθησαν. Συμπεριλάβετε την πρωτότυπη απόδειξη/τιμολόγιο μαζί με το επιστρεφόμενο πακέτο. Σε περίπτωση ελαττωματικού ή προβληματικού εμπορεύματος, πρέπει να ακολουθήσετε τις παραπάνω οδηγίες. Το www.shoesworld.gr διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει να αποστείλετε φωτογραφία σχετική με το ελάττωμα ή το πρόβλημα των εμπορευμάτων πριν από την έγκριση της επιστροφής. Όπου είναι εφικτό, το www.shoesworld.gr θα προβεί σε επιδιόρθωση του ελαττωματικού προϊόντος. Προϊόντα που έχουν οποιοδήποτε σημάδι χρήσης ή φθοράς θα πρέπει να επιστραφούν στον πελάτη. Το www.shoesworld.gr διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί επιστροφή προϊόντος που δεν είναι εγκεκριμένη ή δεν αποστέλλεται σύμφωνα με την πολιτική επιστροφής που περιγράφεται παραπάνω. Σε περίπτωση μη εγκεκριμένων ή επιστροφών εκτός της ενδεδειγμένης διαδικασίας , τα εμπορεύματα θα επιστρέφονται στον πελάτη στη διεύθυνση αποστολής που αναφέρεται στην αρχική παραγγελία. Αν μια μη εγκεκριμένη επιστροφή γίνεται αποδεκτή, το www.shoesworld.gr θα αφαιρέσει ένα 10% της αξίας της συναλλαγής για την αμοιβή των διοικητικών εξόδων. Για κάθε ζήτημα που δεν αναφέρεται ρητά, υπερισχύει ο ευρωπαϊκός κανονισμός που άφορα τις πωλήσεις εξ αποστάσεως .